7 sep. 2009

orkar ni läsa?

HEJ! ;)
idag så tog jag 7.30 bussen till nordmaling och jag satt med isaan<3 sen när jag kom fram till nordmaling så va jag med min lillasyrra på hennes skola en stund innan jag gick till trafikskolan. jag satt på trafikskolan i ca 2tim och klarade repetitionsfasen 2 ggr!! så nu har jag bara sluttestet och sen provet på vägverket kvar! :D sjukt stolt ;) efter det så fixade jag och mamma mitt leg och sen följde isaan (och mamma) med mig till haeggmanns (stavning?) och tog hål i örat, igen. det gjorde sjukt ont den här gången och har fortfarande lite ont där.. sjukt snyggt blev de iaf :D efter piercingen så följde isaan med mig till en busshållplats och då tog jag 10.45 bussen till ume medans isaan gick till artedi, älskar dig vännen <3

när jag äntligen kom fram till ume så tog jag 11.55 bussen till skolan och va där nästan exakt då vi började! yee.. hade religion, naturkunskap (trååk) och matte idag. jag ska nog börja snabbmatte så då kommer jag ha matte 4 dagar i veckan.. men om de blir för mkt så ska jag hoppa av det. siiii :)
det dåliga med den här dagen va att jag hann inte äta nån lunch.. det enda jag har ätit idag är frukost imorse och middag nu ikv.. så är sjukt less och har sjukt ont i huvet just nu.. (har ont i örat också.)

GRATTIS!
MIN LILLEBRORSA RAGNAR BLIR 7 ÅR IDAG! <3

fan vilket långt inlägg.., puss<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!