24 sep. 2009

torsdaaa

hejj.
den här dagen har varit rätt så slapp faktiskt. har haft medicinsk grundkurs, matte och spanska. hade spanska prov så då fick jag sluta typ 14.15. men då när jag skulle ut från skolan så var det nå systemfel och då fungerade inte snurrdörrarna eller den andra dörren. men då satt jag med agnes, kattis och liza en stund. :) när systemfelet var lagat så tog jag en buss in till stan och pluggade på stadsbiblioteket tills bussen gick.
och i bussen så dissa jag agnes och satt med kattis, hihii.. 

när vi äntligen var hemma så hann jag bara kliva ut från bilen när mamma ropade att jag skulle passa mina två yngre syskon ikväll. gaash.

DAGENS FAIL!
idag fick jag mitt klassfoto och de. och på klassfotot så var det BARA JAG som INTE KOLLADE IN I KAMERAN!.. gaash.


haha, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!