31 okt. 2009

galet långt inlägg.

jag satte upp mitt hår, startade musiken och tog fram plugget.. men då kom dagny och började leka med mitt hår. hahah.. slut resultatet blev två bollar på huvet.. jag blev faktiskt ganska lik mimmi pigg enligt vissa.. ahhaah.. ni kanske får se en bild imorgon eller nåt ^^ dagny lekte med agnes hår också, HAHA! söt agnske ^^

just nu så sitter jag och lyssnar sönder en bra låt av seether. (L) fick lov att gå ut hit till kontoret för det var så varmt inne och jag ville varva ner lite. men snart ska jag iaf gå in igen och fortsätta med plugget.. gaaah. ;/

som ni kanske såg i förra inlägget så åkte jag, agnes och dagny en sväng till nördmaling och hälsade på konrad. r.i.p älskade bror <3 sen så körde vi omkring lite i nördmaling tills agnes trodde hon såg andys bil så då stalkade vi den tills den försvann.. och det visade sig senare att det inte ens va han, haha, fail.

fan vilket långt inlägg.. hah..
hare fint ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!