4 nov. 2009

black & white

hej (L)
äntligen funkar internet! gah. de bara dog när jag satt vi datorn för några timmar sen.. men iaf! hur har eran dag varit dåå? (: min dag har iaf varit bra. inge mer. bara bra.

först så åkte jag in med sister på morgonen och satt och pluggade matte till 9.50. då började svenskan och vi skulle skriva kärleksdikter. haha.. jag var ju som sämst.. haha.. sen så vare lunch och de var bara äcklig mat idag! ;o kålpudding, basilikakryddad salamigryta med pasta och veg stroganoff! hur gott låter de tror ni? EUW ;o
efter den äckliga lunchen så vare engelska och vi skulle ha nån vikarie men vikarien kom aldrig! yeeey! så då satt vi och pluggade matte ist.. för vi hade matteprov efter den lektionen. och provet gick faktisk oväntat bra! är riktigt nöjd, nästan ;p ah, och efter matten så hade vi samhällskunskap som var ganska chill. visste ni att 54% av världens länder är diktaturer? ;o sjuuukt.

haha.. jag var heeelt svart och vit idag! 
svart jacka 
svart kofta
svart linne
vitt linne
svarta jeans leggings
vita skor
svarta och vita örhängen!

jag vill ha pannkaka imorgon!! [:

hajrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!