13 nov. 2009

fredag den 13:e ;o ;)

förlåt för asdålig update idag! har haft fullt upp idag.. först skola och sen så blev de käk på stan och sen bio! vi såg ju på 2012, och jag tycker inte att filmen var sådär jättebra, faktiskt. min syster dock, grät 6 ggr! ;o hur fan kan man gråta 6 ggr under en film ;s jag tycker att filmen iaf bara var enormt overklig och det hände för mkt.. men annars varen bra ;D hahaha.. (;

jag kom just hem från bion och skulle sätta mig vid datorn.. :
jag - mamma! vart är högtalarna!?!?!?!
mamma - dagny har dom på sitt rum.
jag - ni har förstört mitt liv!!!!
sen gick jag ut hit till kontoret, här finns de iaf bra högtalare.. och nej.. jag är inte alls besatt av musik.. -.-

världen är allt bra liten.. eller jag menar västerbotten är allt bra liten. ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!