2 nov. 2009

TANDSTÄLLNING (;

sha.
imorse så åkte jag och mamma till tandläkarhögskolan i umeå där de röntgade mina tänder. och då när jag var där så fick jag inte ha på mig mina piercingar i öronen.. grr. så då fick jag lov att ta ut alla förutom mitt läkörhänge. de röntgade en massa där och sen så åkte jag till tandläkaren och snackade om tandställning (räls). och där fotade de och röntgade mig en massa också! gash.. det känns som att det var det enda dom gjorde.. ta kort, ta kort, ta kort..
men nu är det iaf bestämt att jag ska få tandställning på överkäken och kanske på underkäken också! jag blev superglad! ^^ många fattar inte varför jag vill ha tandställning men jag vill ha fina tänder, så, nu vet ni det. de skulle typ ev. dra en tand också. men det mest dryga med tandställning är att jag måste ha den i ca 2 år och sen måste jag ha retainer i ca 5 år. gash.. känns drygt som fan, men vill ändå ha tandställning! (:

sen efter tandläkarbesöken så blev de schoolish och det kändes faktiskt ganska bra att börja igen. fick ju träffa alla klasskompisar. som tur var så hade vi inte matteprov idag, pjuuuh.. (: utan vi ska ha de på onsdag, men det kommer ändå gå skit, ahha..

långt inlägg som fan om tandställningen.. men ni överlever säkert ;*
hejdå älskiiisar [:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!