11 juni 2010

bara en liten del av alla mina bilder från dagen.

pics från jobbet:
under lunchen så käkade vi först lunch på näslunds, köpte glass på konsum och sen stekte i solen på skolgården! 

pics från studentmiddagen:
när jag kom hem bytte jag om och lånade min lillasysters klänning. 

insåg dock att den svarta klänningen hela tiden ville visa min röv så jag tog på mig min lilla vita klänning ist. *thumbs up*

min fina agnes fick många fina blommor och buketter från släkten. 

finaste student agnes! 

dagny, lars-åke, ingela och mami. 

dags att bada! ;)

närå ^^

lite släkt. 


en av mina kusiner, stina :)



kvällen med släkten har varit sjukt mysig. vi åt god mat och hade det bara braaah. sen efter efterrätten så hoppade jag, dagny och klara i poolen med släkten som publik. min nya bikini blev såklart invigd då också, me like! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!