31 juli 2010

have you ever been in love with photo shooting?

hej! jag har haft en helt lovely dag hos min kära farfar och birgitta i sidensjö! jag och hela min familj åkte dit tidigt imorse och har varit där hela dagen! vi hälsar på farfar en gång per år så då när vi väl är där så har vi alltid de så roligt. :) de bor superfint också, med berg och sjöar kring huset. idag så badade vi en massa i tjänna även fast vädret var trist så var vattnet riktigt skönt att bada i. superbra dag hare varit iaf :]

min syster ingela <3

de finns massa grodor där :]

min syster dagny <3

ingela!

diva älskar att bada och hon hoppade från bryggan flera gånger och simmade omkring med oss :]
älskade diva <3

hahaaaa.. ^^

*PLASK*

WOHO!
agnes, pappa och farfar sköt på denna björn:
trädkramarn ^^
dagny och ingela hoppar! strax efter hoppade diva i också ^^ 

hahaha... pappa tror han kan flyga ^^

avslutar med en bild på den mumsiga tårtan vi fick, muummms :]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!