31 aug. 2010

better days will come.

hej! jag var väldigt osäker på ifall jag skulle överleva dagen eller inte men det verkar ju som att jag har gjort det, som tur är. idag hade jag ju skolfoto och jag hoppas verkligen det blev bra, lär väl se ut som nå mongo ändå men. sen så vare idrott och då körde vi ultimate frisbee, det var galet kul! fast med min superdåliga kondis så blev de lite jobbigt också, hehe. senare, efter att ha kämpat mig igenom biologilärarens rabblande prat som jag hur lätt som helst kan somna till och den riktigt tuffa fysiklektionen, så vare dags för tandläkaren! jag var rädd för att inte komma i tid så jag nästan sprang ner dit till sjukhuset, haha, det måste sett roligt ut. väl där hos tandläkaren så måste jag ha blivit döv eller något för jag hörde knappt va tandläkaren sa till mig! jag ba: "va?" varje gång han sa nåt.. han bytte iaf tråden på underkäken, spände den (riktigt jävla hårt! :(  ) och tog bort fjädern på överkäken! har superduper ont i tänderna nu.. :(

tog bussen in till stan sen och gick på stan i 2 timmar. och jag fyndade det hääär:

"sky is the limit. if you can imagine it you can achieve it. 
follow your dreams. don't be sad. better days will come."
gina, 199kr

69kr.

h&m, 199kr.

lindex, 148kr.

denna läckerbit köptes på torget i stan. 
6mm, 99kr.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!