30 dec. 2010

härligt väder!

herregud vad härligt väder det är ute idag! jag ingela gick till flakamyra med diva och det var verkligen superhärligt ute och vi hade det asskojs. diva var hur pigg som helst och sprang omkring och busade i snön hela tiden. så himla söt! en i byn kom över till oss innan vi gick ut och gick och hon frågade mig om jag trivdes inne i stan. jag svarade "jag trivs bättre här i långed." då kom hon fram till mig och kramade om mig :D långed är verkligen världens bästa och finaste stället att bo på!

sötis!

lill-sis ingela!

 en busig diva och en dvärg-signe.
hur vacker? :]


ingela roade sig på sitt sätt:

hon hoppade omkring i snön..

gnuggade in snö i ansiktet..

och försökte dränka sig själv i snön. haha, go-systern! 

:]

hahahaha.. ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!