28 dec. 2010

min dag!

hehehej. 
jag hann inte blogga imorse pga. att min jävla lins inte ville in i mitt öga! stod nästan en kvart och försökte få dit den och sen fick jag stressa som fan. det kanske märks att jag inte använder den så ofta. ehe, måste börja göra det.. tog iaf en aaaaasjobbig buss in till stan och hängde på bibblan (THE COOL PLACE 2 BE! hahah..) tills min körlektion började. den gick förövrigt väldigt bra, enligt min körskolelärare. jag däremot är inte så nöjd. haha. jag fick träna rondellkörning och det var lätt fast ändå svårt. det lär bli lite mer rondellkörning under nästa körlektion också. :) VI BOKADE IN HALKBANAN DEN 10:E JANUARIII! jag är fett taggad fast ändå riktigt nervös. men det lär säkert bli galet skoj! :D haha.. det fula är att jag kommer missa mitt jävla omprov i fysik som jag har den dagen. bäst att snacka med läraren och fråga om det går att göra nån annan dag. annars blire inte kul för mig....

efter körlektionen så käkade jag och sen åkte jag till steeeeefan. han va på lan så jag va där i ca en timme bara, men jättekul vare iaf att träffa min finaste igen :]

jag, lill-dagny och agnes. 
haha förlåt mamma men vad tänkte du egentligen när du tog på oss dom här kläderna? hahahha! och kolla dagny, hennes kinder typ hänger ner på hennes mage och hon ser då inte nöjd ut. haha söööt! :]






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!