1 jan. 2011

min nyårsafton.


min nyårsafton var verkligen en av dom bästa som jag har haft i mitt liv. nyår spenderades med min familj på 8 pers (agnes är i kiruna..), farfar, solle, björn, katrin, NINUS!, zanna, isabell och antonia. sjukt härligt nyårsgäng tycker jag! :D vi åt en awesome trerätters middag gjord av min fina mamma, vi fotade MASSOR, ingela sjöng några låtar, vi spelade kort, såg grevinnan och betjänten, smällde raketer under tolvslaget, såg på filmz till klockan blev 5 på morgonen och hade det supermysigt. sjukt rolig nyårsafton vare helt klart! :D

här kommer en bildbomb!

jag och min vackra lillasyster klara.
är vi lika? (:

min lillasyster ingela och zanna!

en mindre seriös bild.

min vackra lillasyster dagny!

leo-girrrls! 

fin-ingela och hennes feta mössa. haha.. :]

jag och zöt-zanna! 

zanna, ingela och klara!

en uppäten förrätt bestående av ett avokado skal. haha. förrätten var iaf avokado med skagenröra, mhmmm, MUMS! :D

lillasyster och lillebror!

jag lekte boogeyman. gick väl sisådär. hahaaa.. :D

ingela gjorde det lite bättre. hehe. 

potatisgratäng, älgfilé (mjösjö-älgah) och nån svampsås (bleh) och sallad! suuuuuuperdelicious (förutom såsen då.). jag höll på att äta ihjäl mig.

roooompaaah. 


jag, ingela, zanna och klara spelade 4-mans games. världens roligaste kortspel! vi spelade i timmar fram tills det vart dags att ringa in det nya året och se raketer m.m.
min farfar, ingela och zanna!

solle, pappa, skumpa, mamma, ragnar, ingela, zanna, ester m.fl. under tolvslaget! 

vi stod ute på gården och smällde raketer samtidigt som det skålades och önskades gott nytt år! :D

jag, ingela, zanna och klara tvättade av oss sminket och tog på oss myskläder. sedan spenderade vi resten av kvällen framför 3 stycken filmer enda tills klockan blev 5 på morgonen. jag höll på att somna ett par gånger men lyckades annars vara vaken hela tiden. vi såg the hills run red (babyfaaaace!:]), rest stop och rest stop: don't look back. 

avslutar med en söt bild på lillebror! :]






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!