29 dec. 2011

Balklänning är funnen!

hejj! jag och mamma har varit i övik idag och gjort några ärenden. vi var bland annat och letade balklänning till mig och jag hittade en helt perfekt balklänning! den ser inte riktigt ut som jag hade tänkt mig men den är ändå så himla fin och jag blev kär direkt! den är marinblå, axelbandslös, lång, paljetter/pärlor/diamantliknande grejer uppe vid brösten och sen går den ut litegrann vid midjan. den är väldigt enkel men sjukt fin! jag ville ju ha en fet princessklänning egentligen men jag är ändå så himla nöjd med denna! glömde dock bort att ta en bild på den men jag ska tillbaka dit när de får in min storlek. jag prövade en 36:a men den var på tok för stor så en 34:a är beställd! :D åh det känns så braaaaaa!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!