1 jan. 2012

2012!

hej! jag hade en riktigt rolig nyår igår. jag, lisa, victoria och julia åt på resaturang och förade lite. sedan hamnade vi på marieberg där jag mötte upp en kompis och av en ren slump träffade jag en barndomsvän till mig, roligt! därefter gick vi till västra ersboda på någon fest där vi inte stannade länge och sedan drog vi tillbaka till stan igen. vid tolvslaget stod vi i sf parken och kollade på fyrverkerierna, shit va häftigt det var! raketerna i långed ligger ganska mycket i lä kan jag säga;) sedan hamnade vi på teg på en fest hos en kompis till mig! trevlig men riktigt kall kväll! vi gick ute sjukt mycket och jag frös större delen av kvällen. men med härligt sällskap är det svårt att en kväll som denna ska bli misslyckad! :)

gott nytt år kära läsare! hoppas ni får ett riktigt fint och spännande år! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!