26 jan. 2012

Balklänningen!!

idag var jag ju och provade min balklänning ännu en gång fast i en mindre storlek och den visade sig vara för stor ändå! :(  men jag ska dit igen om några veckor igen och då ska hon sy in den lite! kan knappt fatta att storlek 34 är för stort! så smal är jag ju inte? haha eller enligt mormor är jag det "du är så smal så man är rädd du ska gå av". haha, jag har faktiskt gått upp i vikt mormor! :) jaja, det måste skilja ganska mycket på klänningsstorlekar och vanliga kläder. jag köpte den iaf och fick ta med den hem, hihihi. den hänger på garderoben nu, hihihi åh så fin den är. 

ni får en liten tjuvkik! vill inte visa den på bloggen än:]
lite bättre bild på färgen kanske, fast den är lite mörkare irl!
efter det drog jag, mamma och mormor och käkade lunch på sibylla innan vi åkte hem igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!