22 jan. 2012

En fråga!


Anonym frågar: Snyggt öra! Hur många hål har du i öronen? Ska du ta fler hål?

svar: tack så mycket! jadu, det händer ibland att jag glömmer bort hur många jag har men jag har 12 stycken, 11 vanliga och 1 i tragus. jag känner mig faktiskt sugen på att ta lite fler hål faktiskt. det ryms dock kanske bara ett hål till på det örat du menar, men jag har mycket plats på andra örat. hähä. 
det enda som kanske stoppar mig från att ta fler hål är att jag har bokstavligt talat piercat sönder det ena örat (det du menar). jag har förlorat strukturen på det örat så mina öron ser helt olika ut! lite läskigt äre men som tur är så har jag inte mött någon människa som har märkt det förutom jag själv. 

11 vanliga + traguspiercing
1 vanlig, 6mm töjning, industrial- och traguspiercing. blir nog några fler hål här. 

om ni jämför mina öron så ser ni att de har blivit väldigt olika, tycker jag iaf. så tänk er för innan ni börjar ta massa hål i öronen för som ni kan se här på bilderna så kan örat (där jag har flera hål) bli hel konstigt, förändras och bli "platt". haha, ja..  

hoppas du fick nå bra svar, annars är det bara att fråga igen! 





1 kommentar:

  1. Vad menar du med piercat sönder örat?
    Jag tycker att ditt öra är sjukt snyggt!
    Du skulle ju kunna ta ett till nedanför och ovanför hål nr6, det är lite utrymme på båda sidor där;-)
    Googla på triple forward helix, det är också snyggt!
    Tar du hålen själv i öronen?
    Vill du ha hål hela vägen upp på andra örat också?

    SvaraRadera

Kommentera här tack!