23 jan. 2012

Fråga!:D

Anonym frågar: Vad menar du med piercat sönder örat? Jag tycker att ditt öra är sjukt snyggt! Du skulle ju kunna ta ett till nedanför och ovanför hål nr6, det är lite utrymme på båda sidor där;-) Googla på triple forward helix, det är också snyggt! Tar du hålen själv i öronen? Vill du ha hål hela vägen upp på andra örat också?

svar: alltså jag vet inte, men det är väl bara det att jag har märkt att mitt öra har blivit annorlunda om man jämför mina två öron, så då har jag bara antagit att det beror på mina piercingar. tackar så mycket! jo det skulle jag kanske kunna göra men jag vill inte att det ska bli alldeles för tätt, är rätt nöjd med hur det ser ut just nu! 

triple forward helix (bild från google)
det var riktigt snyggt faktiskt, men jag vet inte om jag vill utsätta mitt öra för så mycket, max ett hål till, sedan blir örat pensionerat! ;)

nej jag tar inte hål i öronen själv, har tagit nästan alla i nordmaling på heaggmans guld! alla är tagna med "pistol" och jag har hört att det inte alls är så bra, hehe, oops. eller jag tog faktiskt ett hål själv på det andra örat men det blev snett så det lät jag få läka igen, fick ett ärr från det misslyckade försöket! nja jag vet inte riktigt om jag vill ha hela vägen upp på andra örat, men några till ska det nog bli. den som lever får se ;)

jag hoppas du fick svar på dina frågor :) tycker det är jättekul med frågor, fråga gärna meramerameraaa! :D 



1 kommentar:

  1. Hej
    Är det många som kommenterar dina öron?
    Jag vet att en del killar tycker att det är sexigt när tjejer har många hål i öronen, har du upplevt det?
    Du kan ju göra en triple forward helix i andra örat!
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Kommentera här tack!