27 jan. 2012

Jobbar i helgen!

hejsan! skoldagen har gått helt okej idag, har inte haft så dryga lektioner så det har varit skönt. det vart grillfest på skolan också! eftersom 3000 mattelärare är i umeå och stökar så är restaurangerna vi käkar lunch på ockuperade av just dessa mattelärare. så idag stod det två gubbar utanför skolan och grillade hamburgare åt oss, kanske 500 hungriga minerva elever. haha roligt jobb! xD 

mitt jobb har ringt mig ett antal gånger idag också. haha. jag hade tänkt mig en lugn och skön helg här hemma men jag har svårt att tacka nej till jobb! såå, imorgon jobbar jag en delad tur (7.00-12.00 och 16.00-21.00) och på söndag jobbar jag förmiddags (7.00-12.00). känns ändå bra att få någonting vettigt gjort under helgen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!