24 jan. 2012

Såhär uttråkad är jag:

Vilken svordom använder du mest? helveeeeete!
Äger du en iPod? japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 04.50 och 05.00
Hur många resväskor äger du? jag reser inte så ofta så ingen! lånar mammas om jag ska någonstans!
Använder du flip-flops? nää, fett oskönt.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? lite både och..
Vilken var den senaste filmen du såg? det kan ha varit "the help".
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? haha vette fan.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa och en flashig bil
Har någon någonsin kallat dig lat? hahahhaaha JA
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nää
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? äger ingen cd-spelare, sånt är old school vettni.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? har så många favoriter så jag vet inte :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? njaa jag tror inte det.
När var senast någon stötte på dig? i fredags kanske?
Vad åt du till middag senast? köttbullar och mos!
Använder du huvtröjor? har på mig en nu :D
Kan du vissla? såklart jag kan!
Vem var den senaste som ringde dig? min kära mor.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? jag åker aldrig "åkattraktioner".
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? vet inte, bryr mig inte.
Vilket riktnummer befinner du dig i? typ 0930 ? eller vad?
Tittade du på tecknat när du var liten? självklart!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? inte stort.
Hur många syskon har du? 7! <3
Är du blyg inför det motsatta könet? nja, beror på vem människan är
Vilken film kan du alla replikerna till? haha ingen
Äger du några band t-shirts? nejj
När flög du senast? i höstas när jag och girlsen flög till stockholm!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? jag vet inte och jag är alldeles för lat för att orka gå och kolla.
Pratar du några andra språk? engelska och spanska
Har du gråtit offentligt? haha ja.. svårt att missa storliparn inne på donken, haha.
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? njae, eller va?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercing!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? spela roll men det vore ganska trevligt
Kan du kasta macka? ibland :D
Har du någonsin varit på Jamaica? nää, va ska jag ha gjort där?
Vad har du med dig in på bion? en godispåse, dricka och trevligt sällskap :D
Vem var/är din favoritlärare och varför? hmm.. jag vet inte!
Vad har du för väder? förjävla kallt och mörkt.
Har du en blogg? hahahhahahahaha.
Gillar du att flyga? både ja och nej. är riktigt höjdrädd så jag tycker inte alls om tanken att man är flera tusen meter uppe i luften. men jag älskar landningen, alltid så spännande!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
När sov du senast på golvet? haha åååh. jag vet inte xD
Vilken är din favoritdrink? polkagris är god :D
Gillar du din boende-situation? den duger.
Vilken är din mammas hemstad? Övik
Din pappas hemstad? Nordmaling
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? allt mellan 2-10 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha njae, oftast inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nädå
Vilken är din favoritfrukt? banan och kiwi!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha nä.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20!!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? inte på bloggen, fb eller sms men annars är jag det.
Tror du på liv på andra planeter? njaa.. har väl inte tänkt så mycket på det. så jag venne.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? asså åååh, vet inte faktiskt.
Tror du att Gud är man eller kvinna? haha vet inte.
Vad var det senaste du åt? middag!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? nja jag vet inte.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? de ville ha ett gammaldags och ovanligt så det fick bli Signe, som faktiskt inte är så vanligt bland unga idag.
Gillar du senap? lite
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? åååååååh jag orkar inte..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nä aldrig!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? jag vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nää
Tycker du om att krama folk? oja, kramar är de bästa jag vet!
Skulle du säga att du är trendig? haha njae
Äger du en digitalkamera? en systemkamera, ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jaa.. jennifer love hewitt och en annan känd tjej som jag inte kommer ihåg namnet på.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jaaaaaaaaa.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? åh.. många.
Tycker du att du är attraktiv?
Vad är du allergisk mot? pollen, massa frukter (päron, äpple nektarin, plommon osv..), solskyddsfaktor och dryga människor.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nää, "dött kött är gött" som min far brukar säga.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? säkert "sigge". pappa älskar att kalla mig sigge även fast jag hatar det. haha nämen jag vet faktiskt inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!