18 jan. 2012

Saker ni kanske inte visste om mig.



- jag tål inte solskyddsfaktor. jag har prövat alla möjliga sorter och jag tål det bara inte! får riktigt mycket utslag som kliar och är jävliga.. lite farligt för min del att vara ute mycket i solen på somrarna. jag brukar dock inte bry mig och det slutar förstås med att jag alltid ser ut som en räka.

- jag är allergisk mot äpplen, päron, plommon, nektariner (typ alla frukter med kärna) och pollen. 

- jag tycker inte om att sola solarium. detta är därför att jag får alltid stötar av solariumet vi har här hemma. sedan så lider jag av lite klaustrofobi också tror jag.

- mina öron är fett olika. detta är på grund av att jag har piercat sönder mitt vänstra öra. haha. fett läskigt.

- jag blir kär alldeles för lätt. och det är bara en nackdel! haha.

- jag har alltid haft ett stort djurintresse! när jag var liten hade jag geckoödlor, hamster, kanin, fiskar och undulater samt höll på mycket med hästar! hade jag inte kommit in på minerva gymnasium så skulle jag nog börjat på forslunda, med inriktning häst.

- jag är en mästare på att ha mest kläder på golvet. jag lovar.

- jag är en riktig dagdrömmare. 


- jag gick hos en psykolog när jag var liten. jag mådde verkligen inte bra då, var knappt i skolan under årskurs 6.

- jag har under hela min barndom varit en väldigt blyg, ensam och instängd flicka. man kan säga att allt detta är nästan som bortblåst nu.

- jag har många små ärr på min bröstkorg och upp mot halsen. dessa är från då jag var liten och hade utslag. jag kunde inte sluta klia på dom och det slutade såklart med att jag fick ärr!

- jag har bara blivit "opererad" och sövd en gång. och det var när jag fick in rör i mina öron. annars har jag klarat mig relativt bra ifrån allvarligare sjukhusbesök.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!