31 jan. 2012

Sjuklingen.

tidigare ikväll när jag steg upp från sängen så kände jag hur mina ben kändes tunga, halsen började göra ont och jag frös sjukt mycket. jahapp.. nu har jag gått och blivit sjuk tänkte jag. jag provade febern och den var inte alls så hög men jag kände att den skulle öka ännu mer. och rätt hade jag! så nu ligger jag här i sängen med stigande feber och har ont i hela kroppen. men jag har bestämt mig att kriga mig till skolan ändå imorgon bitti! ni som inte vill bli smittad kan ju hålla er borta eller något, men jag SKA då till skolan! jag tänker dock åka hem direkt efter min enda lektion imorgon..

jag brukar vara en snäll syster och låna ut mobilen till mina systrar ovan ibland så att de kan spela spel osv. jag märkte nyss att de hade tagit lite kort med den igår, haha.. här har ni två st! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!