28 feb. 2012

Idag är en bra dag, idag mår jag bra.

Halloj! Jag har haft en fantastisk dag idag måste jag säga! Åkte med halv sju bussen imorse och pluggade samt såg på nyaste avsnittet av Gossip Girl tills jag började första lektionen 9.50. Där, på svenska lektionen, fick jag tillbaka mitt svenska prov, MVG!! Åh så glad jag blev! Är det något ämne som jag verkligen tycker om och är BRA på så är det svenska! Har gått som på moln efter den nyheten. Höll ett litet tal inför en mindre grupp på svenskan också, gick ganska bra! Sedan efter den lektionen träffade jag på en av mina lärare som sa att jag inte behövde komma på eftermiddagens (min andra och sista lektion) lektion så då tog jag bussen in till stan och belönade mina ambitiösa prestationer med shopping!! AAH finns nog ingen roligare belöning! Jag höll dock igen ganska hårt.. Köpte bara några nödvändiga grejer såsom smink, örhängen, diadem och ett par billiga skor! Sedan tog jag 13.20 bussen hem och som ni vet så får jag alltid skjuts och hämtning till och från bussen för att det är en bit att gå. Men idag, i det här vackra och härliga vädret, så gick jag hem! Mamma, Diva, grannen och hennes två hundar kom och mötte mig vid busshållplatsen och sedan så vandrade vi hem tillsammans. Riktigt härligt var det! :D

Busiga Diva och grannens hund Fia på väg hemåt! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!