25 feb. 2012

Inspirerad till att börja träna.

Är det bara jag som blir sjukt inspirerad till att börja träna när jag ser på gladiatorerna? Varje gång jag ser det tänker jag: Aahh, imorgon kliver jag upp tidigt, käkar gröt till frukost och tar mig en springrunda innan jag pressar arm- och magmusklerna på gymmet. Varje gång! Men så blir det ju aldrig såklart.. Men vi får väl se vad som sker under morgondagen, kanske blir det ett pass på gymmet ändå och någon promenad. Den som lever får se! 

Blev lite gatloppsliknande match ikväll under pausen med småsyskonen. Fick mig ett slag i magen och sen var jag så gott som färdig. Haha starkt jobbat Signe! 
Roddy "Hero" har jag träffat en gång nere i GBG. Varje gång (en gång om året typ) min pappa stöter ihop med honom brukar Roddy ge en liten julklapp till min mamma, haha gulligt!
Kan ju även tillägga att min granne träffade på "Toro" nu ikväll i Umeå, kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!