21 feb. 2012

Photoshoot ikväll!

Ingela har blivit tillfrågad av en fotograf om hon vill komma dit och bli fotad och gissa vem hon ska ta med sig och som också ska bli fotad?? JO JAG! :D Vi har tid klockan 18.00 i en fotostudio i övik så vi åker väl hemifrån runt 17 snåret. Vi har packat massvis med kläder, klänningar och skor! Tror vi räknade till 12 st klänningar, 5 par klackar och jag ska ta med mig alla mina smycken och hon allt sitt smink osv. Vi kommer nämligen få fixa oss själva :) Kommer bli galet kul alltså och jag är astaggad! :D Plåtningen tar väl några timmar men jag kommer säkert moilblogga när det är Ingela som blir plåtad eller något. Vi hörs någon gång iaf! 
Ingela är inte bara min älskade lillasyster utan hon är även min vän och vi har alltid så roligt tillsammans och kommer oftast bra överens! Loveu! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!