27 feb. 2012

Seems I've crossed the line again, for being nothing more than who I am.

Hej! Jag har väl haft en ganska okej dag. Min morgon var dock riktigt jobbig! Det började med att pappa kom och kanckade på dörren och väckte mig, visade sig att jag hade försovit mig med en hel timma och hann alltså inte med min buss in till stan. Tog istället nästa buss som var sen som vanligt. Fick därför stå ute och frysa sönder innan bussen kom och som vanligt var smockfull med människor. När jag äntligen kom till skolan så hade de bytt lektionssal vilket jag inte visste om. Sprang därför runt i hela skolan och kollade i alla klassrum tills jag äntligen hittade rätt och var 30 min sen. Annars har dagen rullat på ganska bra faktiskt.. Inga större missöden eller så. Nu ikväll ska jag plugga satan. Har massvis med plugg att göra så bli inte förvånade om det här är det enda jag skriver ikväll. Ha de bra, hejdå! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!