14 mars 2012

Jobbig natt och morgon.

Usch inatt satt jag uppe med läxor till 01.00 tiden. För många kan detta tyckas vara inte så speciellt sent, men för mig som kliver upp 05.00 varje skolmorgon är det grymt sent. Och när jag väl skulle lägga mig och sova så var det en stor äcklig spindel ovanför min säng! Jag orkade / ville inte döda den sådär mitt i natten, med risk för att trötta jag skulle missa och den skulle krypa ner i sängen och äta upp mig medan jag sover. Så jag tog täcket och kudden och vandrade upp på övervåningen och sov i ett rum som knappt används längre. När jag väl somnade så sov jag bra tills jag vaknade upp och insåg att jag på något vis hade lyckats med att stänga av alarmet i sömnen och försova mig med en hel timme! Men som tur var så hann jag på knappa 30 min att äta frukost och göra i ordning mig! Nu är jag grymt trött och jag är absolut inte redo för en skoldag som kräver så mycket ansträngning.. Överlever jag skoldagen så ska jag på stan senare och se om jag hittar lite snygga sommarkläder inför utlandsresan på lördag (!!!). 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!