16 mars 2012

Plugget följer med till Gran Canaria..

HEJ! Imorse försov jag mig för tredje dagen i rad, helt sjukt.. Jag brukar annars inte försova mig så ofta.. Iaf så är det fredag idag och jag älskar den här dagen! Sista skoldagen på ett tag för mig nu, känns kanon! Det var tänkt att det skulle bli utgång för min del ikväll men mjaaah.. Jag måste plugga och packa inför resan till Gran Canaria imorgon! Jag kan knappt fatta att jag ska utomlands imorgon, åh så jag längtar! 

Jag kommer som sagt vara borta en hel skolvecka vilket gör att jag måste ta med mig plugg till utlandet.. Visst, det känns sisådär men det ska säkert gå bra, då har jag ju något att göra under flygresan! 

Saker jag måste plugga utomlands:
- Opponering på ett projektarbete
- Svenska tal
- Spanska tal
- Plugga in 69 engelska ord som jag kommer ha prov på några dagar efter hemkomsten. 


Satt och skrev av alla engelska orden igår på hålet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!