26 mars 2012

Stressig morgon

Hej där!
Jag hade en fruktansvärt jobbig morgon imorse.. Mycket stress, spring, galen bilkörning och nästan krock med några hjortar bestod min morgon av. Inte så kul men jag kom till skolan levande och det kan vi ju vara lite glada över kanske.

Jag har iaf en spec. vecka den här veckan i skolan, så idag slutade jag klockan 11. Men eftersom jag ligger så mycket efter i olika skolarbeten pga. att jag var utomlands så sitter jag kvar på skolan och krigar mot både spanska, svenska och engelska. Men det är värt det känner jag, att göra bort lite plugg nu kommer kännas så asm!

Uppdaterar senare när jag kommer hem.. Vet inte riktigt när jag kommer hem för jag ska på stan senare och växla tillbaka lite semesterpengar till kronor samt kolla efter en present till lillasyster som fyller år om två dagar!

Hejdå!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!