29 apr. 2012

Gym, bastu och skräckfilm.

Hej på er! 
Jag och Klara drog ut på gymmet, tränade ett tag innan vi bestämde oss för att basta vilket var riktigt härligt! Sedan gick vi in till huset igen, jag tog mig en dusch, käkade lite kvällsfika och sedan satte vi igång filmen "Paranormal activity 3". Jag trodde aldrig jag skulle överleva alltså, fyfan vilken äcklig film. Även fast jag blundade genom större delen av filmen så var den sjukt läskig och jag råkade skrika rakt ut en gång, haha.. 
Klara och jag, i likadan träningsoutfit! 
Min far har bestämt sig för att bygga ut gymmet, det tar sig!
Efter lite träning på gymmet så bytte vi om och sprang ut till bastun och bastade ett tag! Jag har inte bastat på hur länge som helst så det var verkligen superhärligt! 

Nu ska jag ta och sova för imorgon bitti hämtar jag pappa 08.00 i stan.. Så jag måste kliva upp gaaaaanska tidigt imorgon! Men ha en fin kväll, sov gott<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!