25 apr. 2012

Så länge jag minns, finns du.

Hallå där! Min mamma har varit borta hela dagen idag, hon har varit  ute på uppdrag kan man kanske säga.. Så jag och Ingela (läs bara Ingela..) lagade middagen till alla och jag åkte även och hämtade syrran från bussen som mamma annars alltid gör. Och förutom att ha kört och hämtat syrran så blev det även en sväng till Nordmaling efter middagen då jag, Ingela och Dagny bestämde oss för att fylla upp kylskåpet lite med nödvändigheter. Direkt efter det åkte vi och hälsade på vår lillebror innan jag styrde skutan hemåt. Nyss kom jag hem från Nordmaling igen, så det har blivit rätt mycket körning idag! Men det är inte alltid fy skam det inte, körning är kul! 

Nu ska jag försöka sätta mig in i matematikens värld och dess otaliga formler innan jag tar och sover. Godnatt! 

5 och 1/2 år har gått så fort.. Jag saknar dig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!