13 juni 2012

Underbara studentdag!

Champagnefrukost hos Bea, utspring på Minerva grundskola och flakåkning i stan såg min fömiddag ut. Helt underbart roligt var det! Åkte hem efter det och drog in till stan med buss och mötte upp klassen på Rex där vi åt en sista middag tillsammans. Sedan blev det förfest hos Bea innan vi alla drog till studentskiva på 5ive och rockade loss tills stängning! Där träffade jag många från min gamla klass vilket var riktigt kul! Sedan vart det donken och sedan hem till Bea. Pappa kom därefter  och hämtade mig och nu ligger jag här, nyvaken i min egen säng!

Vi springer ut!
Jag och pappa! 
Jag och mamma! 
Jag och min fina vän.
Bea, Moa, Lisa och jag! 
Lycka! 
I slutet av flakåkningen var vi alla riktigt blöta av allt regn! 
Jag längst till höger. 

Att det började regna gjorde inte mig något. Det var hur härligt som helst att bli svalkad av regnet och bara dansa och må i det blöta vädret. Riktigt äcklig blev man dock efteråt men det var inget som inte en dusch kunde fixa ;)

Tack alla inblandade (speciellt då N09c) för en underbar dag/kväll/natt! Kramar! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!