29 juli 2012

Ikväll så är vi hjältar.

Hej! Har jobbat 10 timmar sammanlagt idag och det har bara gått bra! När jag var hemma under timmar så la jag mig i sängen, tittade på lite fälttävlan dressyr (OS!) och slocknade kort därefter, jag var så trött! Sov som en bebis ett tag innan det blev dags att åka iväg till jobbet igen. Nu när jag kom hem ikväll så åt jag en energirik måltid (havregryn, russin, socker och mjölk!) och blev typ hur pigg som helst! Så pigg att jag storstädade rummet, tvättade kläder och tog mig en dusch. Känns riktigt bra! Energin börjar dock så smått sina bort nu så jag hade tänkt att sova snart. Imorgon är jag ledig och tänker inte kliva upp förrän jag känner att jag är tillräckligt utvilad.

Pinglan höll mig sällskap ikväll. Vi (läs hon) målade lite naglar, lyssnade på musik och vi snackade en massa. Otroligt fin tjej det där, glad att jag har henne som syster!! Hon åker till Stockholm imorgon för att shoppa och ha det bra. Jag vill också dit! Godnatt och sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!