28 juli 2012

Jag och de fina.

Jag, Ester och Klara gick på en liten promenad, till skatten. På vägen dit och hem gjorde vi några stopp. Vi plockade smultron, filosoferade på bron över älven och knäppte lite kort. Fin kväll med andra ord. Jag tillbringar otroligt mycket ledig tid med dessa två systrar då mina andra systrar har pojkvänner och jobbar en hel del. Min lillebror och jag hänger med varandra lite då och då, när han inte är och cyklar vilket han gör väldigt mycket! Nu när jag bara har 4 veckor kvar tills jag beger mig till ett annat land vill jag spendera all ledig tid med mina nära och kära. För vem vet, jag kanske blir borta några månader i England och då vill jag inte ha ångest över att jag inte ägnade tid åt mina nära och kära. Så är det. Haha sedan får man väl hoppas att mina nära och kära önskar detsamma, att vara med mig så mycket som möjligt innan jag åker iväg. Men det tvivlar jag på.. ;)  
Lite spännande historia om min by Långed! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!