22 aug. 2012

Avskedskvällen.

Hej mina fina. 

Igår hade jag en fantastiskt rolig kväll! Jag var med det älskade Järngänget (Julia, Bea och Lisa!) och vi lagade middag (tacos!!), skvallrade en massa, förfestade och bara skrattade och hade det bra. Senare drog vi på tisdagstaket eller typ olles, det var väldigt skoj! Träffade några roliga människor och bara satt där och snackade till stängning. :) Idag drog vi till donken och åt lite bakismat utomhus i det fina vädret och sedan gick vi på stan en sväng tills alla åkte hem och jag blev ensam kvar. Fick säga hejdå till dem idag och det kändes tungt, det gjorde det. Jag vet ju inte när jag kommer hem igen och jag kommer sakna dessa fantastiska människor i massor!! Finns inga som är bättre än er!

Folk kallade mig snygg och att jag borde bli fotomodell igår. Dessa fyllebilder säger nog motsatsen! Haha.. 
Kravlade runt på golvet och sådär. Helt normalt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!