28 aug. 2012

Mår bra osv..

Hej fina! Jag hade fullt upp igår så hade ingen möjlighet att blogga. Skriver ett inlägg här bara, synd att det är så dyrt att surfa på internet här i utlandet. Men aja. Jag är vid god hälsa iaf och igår var jag och Bea på stan hela dagen! Det hände mycket igår och det känns som att vi har varit här en vecka redan fast vi bara varit hör en dag! Vi shoppade lite, träffade nya människor (både snälla och otäcka typer..), gick runt i birminghams centrum i flera timmar (har ont i ben och fötter idag!!), gick ut på en pub med en snäll och rolig fransman. Vi gick längs kanalerna till puben och det var hur vackert som helst! Vi ska tillbaka dit idag eller ikväll kanske. Idag ska vi på stan igen och ikväll blir det nog party! Det är många saker jag utelämnat i det här inlägget men det skulle ta alldeles för lång tid att skriva. Men jag lever och mår bra iaf, Bea också. Nu ska jag snart duscha och göra mig i ordning för dagen. Pussar!!

1 kommentar:

  1. Saknar er <3 Hoppas bea kan logga in på fb inom kort!

    SvaraRadera

Kommentera här tack!