16 aug. 2012

Sista arbetsdagen.

Hej! Hade sista schemalagda arbetsdagen idag. Känns trist. Haha jag satte bemanningen i chocktillstånd också när jag berättade att jag flyttar till England nästa vecka (det närmar sig!!). Om det blir kris på jobbet i helgen eller så så är det klart jag åker och jobbar, men nästa vecka har jag helt ledigt.

Jag slutade 12.00 idag och sov så jäkla dåligt natten till idag att jag var dötrött när jag kom hem. Men jag pallrade mig ändå iväg på en prommis med Klara och Diva till Flakamyra. Det är ju så varmt ute idag så det uppskattades nog av Diva som fick bada i det kalla älvsvattnet. Sedan när jag kom hem igen så typ dog jag i sängen, somnade och nu är jag här.

Det händer inget speciellt ikväll för min del. Vi hörs väl ändå kanske. Kram

Saknar Gran Canaria!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!