18 okt. 2012

Missed me, Sweden?

Hej.
Jag har världens underbaraste familj. Verkligen, älskar dem hundra miljoner varv runt jorden. Sjukt mycket alltså. Jag överraskade dem genom att komma hem till Sverige idag. Hem till Långed. Det blev många kramar och otroligt många tårar. Över 7 veckor utan världens finaste familj är väldigt länge!

Trots att jag älskar alla här hemma och är väldigt glad över att vara på hemmaplan igen så saknar jag det tuffa livet lite. Leva lite på fri fot, inte veta vart man ska riktigt. Jag har inte den blekaste aning om vad jag vill göra med mitt liv och det gör mig en aning stressad! Imorgon klockan 11.30 har jag en telefon intervju om ett jobb i London. Vet inte riktigt om jag vill ha det så jag får se.. Annars imorgon så ska jag tvätta alla kläder jag haft med mig till England, hänga med familjen och planera min framtid lite.

Kyss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!