22 okt. 2012

Ska åka och hälsa på Bea lite senare!

Tjena! Kom nyss in från en promenad med Diva. Satan vad kallt det var om öronen, måste inskaffa en mössa snarast tror jag! Jag har hunnit ringa bemanningen också, troligtvis ska jag nog bli inskolad på någon annan avdelning, vilken vet jag inte ännu. Ringde tandläkarhögskolan i Umeå också och dit fick jag inte komma för tydligen var jag avslutad där. Tråden bakom tänderna på överkäken har börjat lossna så nu måste jag höra med tandläkarna här i Nordmaling om de kan fixa det, annars så måste jag åka in till tandläkarhögskolan trots att jag är avslutad där. Krångligt men så ligger det till.

Om någon timma ska jag åka till Bea och hälsa på! Har lite grejer som hör till henne också som jag hade i min väska. :) Vi bodde ju tillsammans och tillbringade varenda dag med varandra i över 7 veckor, känns så himla tomt utan henne! < 3

Bea och jag tillbringade en av dagarna på IKEA i Coventry! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!