23 dec. 2012

Elvis Angel-Pants.

Jahopp, så här dagen före julafton har jag varit på jobbet och jobbat större delen av dagen, 12.00-21.30!  Det har då bara gått bra! :) Imorgon är det ju den stora dagen, nämligen julafton!! Jag kommer ha fullt upp imorgon! Först jobb 7.00-12.00 och sedan ska jag hem och fixa mig, äta jullunch och mysa med familjen heeeeela dagen och hela kvällen, lovely! Vi startade lite ikväll med att dricka lite vinglögg, äta skumtomtar och tunnbröd med julskinka på, mumma!

Ett tidsinställt litet God Jul-inlägg kommer imorgon någon gång, kommer nog inte ägna datorn någon större uppmärksamhet imorgon inte så det får bli tidsinställt! Ha det bra ni alla och glöm inte bort att mysa med era nära och kära imorgon, det tänker då jag göra! Kram och godnatt! 
Min tokfia och jag julafton 2011. Loveyou! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!