26 dec. 2012

Träningsvärk och bakis.

Igår eftermiddag åkte jag till min kära vän Bea och vi förfestade lite och hade det trevligt innan vi sprang (boktavligt talat hahah) till Oasen där det var Juldagsrock. Men tråkigt värre så var biljetterna utsålda och vi kom inte in.. Förrän vi hittade en olåst bakdörr haha! Vi gömde jackorna där och smög oss in utan att någon stoppade oss och hade en jättetrevlig kväll på Juldagsrocken med lite dans och trevliga människor! Sedna hamnade vi hemma hos någon men jag åkte hem kort därefter. Var väl hemma runt halv 3 och vaknade för en stund sedan, verkar inte kunna sova längre! Kanske är det på grund av min grymt jobbiga träningsvärk i magen eller bakis-huvudvärken. Vem vet.. Men jag hade i alla fall en superrolig och trevlig kväll! Nu ska jag se om jag kan få någon ordning på den här dagen, börjar med frukost!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!