27 mars 2013

Allt blir till det man gör det till

Hej! Idag har jag haft besök av Lisa och vi har pluggat engelska, planerat framtiden och käkat pizzabuffé på Charlies. Jag fick besök av hyresvärden också som fixade till tvn så den funkar nu också. Tydligen hade jag sjukt många kanaler, till och med C more eller va det var. Jag är verkligen ingen stor tv-tittare men ändå skönt att ha en fungerande tv! Sedan åkte Lisa hem och jag gick till Haga och var på en arbetsintervju som gick väldigt bra! Hon tyckte att jag gjorde gott intryck och skjutsade mig till bussen sen, sjukt snällt! Kommer få besked i veckan om hon vill ha mig eller inte och jag tror jag kommer få det! Är hemma i kära Långed nu och ska snart sova. Är sjukt trött efter den här långa dagen. Kramiz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!