17 apr. 2013

Jobbat, shoppat, tränat

Hello my dear friends..

Jobbade ju mellan 7 och 13 idag och efter det var jag rädd att jag skulle bli rastlös och bara sitta hemma hela dagen.. Så tog cykeln till expo och köpte en cykelkorg (köpte den på den där cykelaffären i källaren), stor klocka, dörrmatta och lite annat smått och gott. Cyklade sedan hem med de grejerna och sedan tog jag cykeln till coop nära på teg. Gick först på apoteket och köpte allergi medicin och lite annat. Sedan var det några söta pojkar som ville jag skulle köpa majblomma så då gjorde jag det innan jag var och handlade. Cyklade hem med alla varor och tog sedan på mig träningstightsen och drog ut på en powerwalk längs strandpromenaden. Sjukt härligt var det!

Gick förresten jättebra att jobba idag! Ska bli inskolad på en annan avdelning imorgon, har en delad tur!!
Röda faran. Snabb som en blixt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!