18 apr. 2013

Jobberbjudande i Norge

Hallå där!

Har jobbat lite mer än 9 timmar idag så är rätt less men väldigt nöjd med dagen! Trivs faktiskt himla bra på nya jobbet och blir väl bemött av alla, sånt är så himla viktigt! Har som sagt blivit inskolad på 3 avdelningar nu på Hemgården i stan och det är rätt mycket att ta in! Men ska låta allting få sjunka in i helgen och förhoppningsvis behöver de en vikarie snart så jag får jobba lite där innan sommaren!

Fick ett samtal från grannlandet Norge alldeles nyss. Jag har sökt ett jobb i Norge tidigare och nu undrade de om jag fortfarande var intresserad av jobbet. Fick tacka nej till det då jag ska jobba hela sommaren och troligtvis sätta igång med att plugga till hösten. Men blir det inte plugg till hösten så drar jag nog till Norge och jobbar!

Nu ska jag äta något innan läggdags, hörs imorgon!

Klara, Ingela, jag och pappa i bakgrunden. Kreta för länge sedan





1 kommentar:

Kommentera här tack!