24 apr. 2013

Tröttare än tröttast

Sov knappt någonting inatt, kunde bara inte somna!! Låg och vände och vred på mig i timmar och när jag väl somnade vaknade jag efter någon timme. Fick en usel morgon också då min cykel var inklämd mellan två andra cyklar och jag orkade inte bråka ut den och välta hela cykelstället så fick lov att gå istället! Glömde även mobilen hemma vilket var surt då jag inte hade något att göra under rasten. Det har i varje fall gått bra ändå att jobba idag trots få timmars sömn och kass morgon! När jag kom hem vid halv fyra bytte jag bara om och gick ut i det blåsiga men fina vädret och tog mig en halvtimmes promenad. Det var välbehövligt!

Nu är jag tröttare än tröttast och det blir nog bara tv-tittande för min del ikväll. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!