26 juni 2013

They say I'm caught up in a dream


Hej! Följde med mamma, Ester och Klara till övik idag. Först sprang jag in på Cubus och köpte två bikini överdelar, ena ser ni på bilden nedan. Sen åkte vi till min kusin som fyller 14 år! Grattis Sofia! :) På vägen hem stannade vi på Ava havsbad och jag och mina småsystrar badade lite i havet, det var dock iskallt så vart ingen lång badstund.. ;) Efter det åkte vi och hälsade på Annelie innan vi åkte hem igen. Där hoppade vi direkt i poolen och badade en stund, mycket varmare vatten där kan jag lova! Haft en riktigt trevlig dag med familjen och har hunnit med att fara till Nordmaling och handla med Dagny också. :) Nu inväntar jag NICKLAS som kommer hit senare. Vad jag längtar!!! Vi ska nog åka ut och fiska med min Ragnar ikväll. Han fick ju en gädda igår så han är väl sugen på att dra upp nå mer monster ;) 

Lite härlig badbild bara på jag och Ester. :) Ny bikiniöverdel från Cubus! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!