10 sep. 2013

Städat större delen av dagen!

Huuuuuuuuuuuuga.. Renbäddat sängen, tvättat, dammsugat golven (igen) och torkat av golven. Sen vart det 40 min promenad med vovvsingen. Har just duschat också och ska bara vika lite tvätt sen är städningen klar för idag. Eller har lite disk att ta hand om men det gör jag seeeeeen. Lite senare i eftermiddag när gubben har kommit hem från jobbet ska vi till hans farmor och fira henne. Hon fyller år idag och jag har bakat morotskaka till henne, som hon älskar! Tycker om Nicklas farmor väldigt mycket, hon är en riktigt go och trevlig gumma!

Till min killes farmor :)

Tog lite bilder på köket, sovrummet och vardagsrummet idag. Varsågoda och ta er en titt! 




Snyggingen Raffe



Sovrummet. På sängen ligger kläderna jag ska ha ikväll. :)
 Vardagsrummet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!