2 sep. 2013

You are everything I see in my dreams. Treasure, that is what you are.

Hej!
Lördag kvällen var trevlig. Mycket trevligt folk och hemskt mycket med hemska kräftor. Haha.. fick då i mig en hel del kräftor i alla fall, även fast det inte är någonting för mig! Skaldjur överhuvudtaget är hemskt äckligt! Igår jobbade jag delad tur på Ankaret. Gick galant! Ska jobba 14.30-21.15 ikväll, ska bli trevligt. :) Min karl är och jagar älg och det kommer han göra hela denna vecka. Tur att jag har rätt mycket jobb i veckan och helgen.. :)

Vi har varit tillsammans i 3 månader nu och sambos i över 5 veckor. Helt sjukt! Har aldrig varit så här kär i någon förut. Gud vad jag älskar dig, min karl!

Puss på dä älskade du! 







4 kommentarer:

  1. Ni är så fina!
    Vad skulle du gjort utan mig egentligen.. tar åt mig all ära ;)))

    SvaraRadera
  2. Men du är fin!!
    Haha ja du bra fråga, utan dig hade det kanske inte blivit nåt, så feg som man är.. ;) Tur du finns, min kärlekscoach! ;D

    SvaraRadera
  3. Nicklas är en superfin kille och du en superfin tjej. Kunde inte bli bättre, Ni passar perfekt till varann. :D

    SvaraRadera

Kommentera här tack!