13 apr. 2010

dör..

tja! nu är tisdagens skoldag över och jag känner mig verkligen INTE peppad inför resten av denna vecka (eller resterande skolveckor..) vi har nämligen fått ändringar i schemat så nu kommer jag att SLUTA KLOCKAN 16.00 FYRA DAGAR I VECKAN! fattar ni hur surt det känns? ;o det var redan jobbigt att sluta 16.00 tre dagar i veckan men nu har det blivit värre.. plus så har jag 4 timmars hål på fredagarna hädanefter innan sista lektionen. jävla skit schema. asså åh. damp. måste plugga. hane..

haha.. idrotten idag var typ världens konstigaste som jag någonsin haft. vi hade typ snöbollskrig, tävlade i att göra det rundaste klotet av snö, tävlade i att göra den högsta snöhögen och lite annat.. haha. helkonstigt men askul! 

herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!