11 apr. 2010

en dag med sanna!

hej! 
jag har haft en toppendag/kväll med min vän sanna. vi var först hemma hos mig och typ inte gjorde nåt, hehe.. eller jo! vi gick en sväng med söt divan och snackade en massa. sen så drog vi in till stan och det första vi gjorde var att besöka frasses, hihi. sen satt vi på apberget och snackade om typ allt möjligt tills det blev dags för att se på bio. gissa vilken film vi såg? ^^ vi skulle först se på remember me men då ändrade vi oss och såg på flickan från ovan ist. den va väldigt sorglig och tragisk men ändå lite rörande och bra. efter filmen så gick vi äääända till busstationen och satt där i över en timme och väntade på bussen, haha de va typ astråk men ^^ det var iaf askul att äntligen få umgås med dig! ^^ 

nu ska jag lägga mig och sova för imorgon väntar en tuff pluggdag, haha.. men hörs imorgon! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!