17 maj 2010

dö. -.-

asså snälla, låt mig dö eller nåt. alla prov- och inlämningsdagar kryper bara närmare och närmare och jag kan fortfarande ingenting om inget. och jag orkar verkligen inte ta tag i det heller, jag är trött, skoltrött. orkar fan inge mer.. först och främst så äre det dumma muntliga provet i samhällskunskap som jag oroar mig över som jag kommer ha någon gång i veckan. sen så har jag svenska läxa till imorgon som är knappt påbörjad, uppsats på 10-12 sidor om valt område (rs-virus) inom medicinsk grundkurs till på fredag (har skrivit en sida..). på torsdag har jag historia prov om världskrigen som jag inte ens har börjat kolla på än.. och nästa vecka äre religionsprov på måndag och på tisdag ska jag göra ett prov om samhällsekonomi på uppsamlingsdagen. -.- 
vecka 22 äre naturkunskapsprov på måndagen och nationella i matte B på torsdagen..
sen.. äntligen.. ÄR JAG FRIII!

känner ni min ångest, stress och psykiska smärta? CAN U FEEL IT!? 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!